Ziemia Żywiecka 2022-06-27

Bądź na bieżąco


r e k l a m a

CRM w firmie – jedno narzędzie, wiele funkcji

2019-11-27 15:42:02 Artykuł partnera 767


fot

Większość współczesnych przedsiębiorstw nie może obejść się bez sprawnego systemu CRM. Wbrew nazwie nawiązującej do utrzymywania relacji z klientami, systemy CRM pełnią w organizacjach znacznie więcej funkcji. Oto najważniejsze z nich, które kryją się w jednym nowoczesnym narzędziu.

Utrzymywanie relacji z klientami

Każdy CRM w firmie odpowiada w pierwszej kolejności za utrzymanie relacji z klientami. Narzędzia takie jak CRM oferowany przez Salesforce – najpopularniejszy w ostatnich latach CRM na świecie – wpływają pozytywnie na jakość obsługi klienta w formacie omnichannel, przyczyniają się do wyższej satysfakcji konsumentów i ich lojalności, pozwalają łatwiej odpowiadać na ich potrzeby i identyfikować kluczowych klientów. Warto pamiętać, że pozyskanie nowego klienta jest średnio 5 razy droższe niż utrzymanie dotychczasowego.

Zwiększanie sprzedaży

Ostatecznym celem każdego przedsiębiorstwa jest jednak zwiększenie sprzedaży, w czym coraz większy udział mają systemy CRM w firmie. Odpowiednie narzędzia pomagają w zaplanowaniu i kontroli optymalnej ścieżki sprzedaży, optymalizowanie pracy zespołu sprzedażowego, a także wdrażaniu skutecznych mechanizmów typu up-selling i cross-selling. Praktyka pokazuje, że przedsiębiorstwa, które wdrożyły wspomniany już system Sales Force osiągają o 44% wyższą efektywność sprzedaży, finalizują transakcje sprzedażowe o 38% szybciej i osiągają szybszą konwersję leadów.

Skuteczny marketing

Nowoczesne systemy CRM to także doskonałe narzędzie marketingowe, zarówno w wydaniu B2B, jak i B2C. Umożliwiają one między innymi tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych w różnych kanałach, ich automatyzację, co przyczynia się do oszczędności czasu i raportowanie w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można na bieżąco monitorować efektywność kampanii, aby stawała się bardziej skuteczna. Jednocześnie działania sprzedażowe i marketingowe są połączone w ramach jednego narzędzia, co jest rozwiązaniem niezwykle wygodnym i pomaga skupić się na celach przedsiębiorstwa.

 


Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: zywiec.super-nowa.pl


r e k l a m a

    Wyszukaj w SN

    Ostatnio dodane


    II Dzień Dziecka z Góralem. Zebrano prawie 19 tys. zł dla Oli Drobisz
    2022-06-25

    II Dzień Dziecka z Góralem. Zebrano prawie 19 tys. zł dla Oli Drobisz

    Za nami druga edycja wydarzenia Dzień Dziecka z Góralem Żywiec i Fundacją Żywiec Pomaga. Z...

    Zakończenie roku szkolnego. Zmiany na stanowiskach dyrektorów szkół
    2022-06-24

    Zakończenie roku szkolnego. Zmiany na stanowiskach dyrektorów szkół

    W roku szkolnym 2021/2022 edukację w liceach i technikach prowadzonych przez Powiat Żywiec...

    Zakończenie roku szkolnego z problemami. Pirotechnicy w drodze
    2022-06-24

    Zakończenie roku szkolnego z problemami. Pirotechnicy w drodze

    Zakończenie roku szkolnego z problemami. Według zgłoszenia podłożono ładunek wybuchowy. Sł...

      Żywiec Super-Nowa

      ul. Młyńska 69/3, 43-300 Bielsko-Biała

      :

      :

      : zywiec@super-nowa.pl


        SN - INFORMACJE BIELSKO