Ziemia Żywiecka 2024-04-25

Bądź na bieżąco


r e k l a m a

CRM w firmie – jedno narzędzie, wiele funkcji

2019-11-27 15:42:02 Artykuł partnera 1340


fot

Większość współczesnych przedsiębiorstw nie może obejść się bez sprawnego systemu CRM. Wbrew nazwie nawiązującej do utrzymywania relacji z klientami, systemy CRM pełnią w organizacjach znacznie więcej funkcji. Oto najważniejsze z nich, które kryją się w jednym nowoczesnym narzędziu.

Utrzymywanie relacji z klientami

Każdy CRM w firmie odpowiada w pierwszej kolejności za utrzymanie relacji z klientami. Narzędzia takie jak CRM oferowany przez Salesforce – najpopularniejszy w ostatnich latach CRM na świecie – wpływają pozytywnie na jakość obsługi klienta w formacie omnichannel, przyczyniają się do wyższej satysfakcji konsumentów i ich lojalności, pozwalają łatwiej odpowiadać na ich potrzeby i identyfikować kluczowych klientów. Warto pamiętać, że pozyskanie nowego klienta jest średnio 5 razy droższe niż utrzymanie dotychczasowego.

Zwiększanie sprzedaży

Ostatecznym celem każdego przedsiębiorstwa jest jednak zwiększenie sprzedaży, w czym coraz większy udział mają systemy CRM w firmie. Odpowiednie narzędzia pomagają w zaplanowaniu i kontroli optymalnej ścieżki sprzedaży, optymalizowanie pracy zespołu sprzedażowego, a także wdrażaniu skutecznych mechanizmów typu up-selling i cross-selling. Praktyka pokazuje, że przedsiębiorstwa, które wdrożyły wspomniany już system Sales Force osiągają o 44% wyższą efektywność sprzedaży, finalizują transakcje sprzedażowe o 38% szybciej i osiągają szybszą konwersję leadów.

Skuteczny marketing

Nowoczesne systemy CRM to także doskonałe narzędzie marketingowe, zarówno w wydaniu B2B, jak i B2C. Umożliwiają one między innymi tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych w różnych kanałach, ich automatyzację, co przyczynia się do oszczędności czasu i raportowanie w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można na bieżąco monitorować efektywność kampanii, aby stawała się bardziej skuteczna. Jednocześnie działania sprzedażowe i marketingowe są połączone w ramach jednego narzędzia, co jest rozwiązaniem niezwykle wygodnym i pomaga skupić się na celach przedsiębiorstwa.

 


Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: zywiec.super-nowa.pl


r e k l a m a

    Wyszukaj w SN

    Ostatnio dodane


    Odnaleziono rower
    2024-04-25

    Odnaleziono rower

    Właściciela zguby wraz z dokumentami potwierdzającymi fakt jego posiadania prosimy, aby zg...

    Z Żywca do Zakopanego. Na trasy wraca Ornak
    2024-04-24

    Z Żywca do Zakopanego. Na trasy wraca Ornak

    Z Żywca do Zakopanego. Na trasy wraca Ornak

    Wczoraj na drogach Żywca i powiatu doszło do siedmiu kolizji drogowych
    2024-04-24

    Wczoraj na drogach Żywca i powiatu doszło do siedmiu kolizji drogowych

    Po kilku dniach prawie letniej pogody, nastąpiła zmiana warunków atmosferycznych. Opady de...

      Popularne Artykuły


      Plany stają się rzeczywistością. Kolej nabiera tempa
      2024-04-19

      Plany stają się rzeczywistością. Kolej nabiera tempa

      Po modernizacji linii pociągi będą kursować regularnie codziennie w kierunkach Krakowa, Ka...

      Izabela Boczarska nowym szefem żywieckiej policji
      2024-04-19

      Izabela Boczarska nowym szefem żywieckiej policji

      Dzisiaj, kadra kierownicza oraz pracownicy cywilni żywieckiej komendy policji, uczestniczy...

      Sylwester w Milówce. Będzie się działo!
      2024-04-19

      Sylwester w Milówce. Będzie się działo!

      Robert Piętka, Wójt Gminy Milówka: Sylwester w Milówce. Będzie się działo!

      Żywiec Super-Nowa

      ul. Młyńska 69, 43-300 Bielsko-Biała

      :

      :

      : zywiec@super-nowa.pl


        SN - INFORMACJE BIELSKO