2019-05-02 10:15:10 Artykuł partnera 1460
Kalendarze, jako praktyczne gadżety od firmy zdobywają coraz większą popularność. Na który z ich rodzajów, jednak się zdecydować?
Wyjątkowi partnerzy biznesowi zasługują na wyjątkowe podarunki. Wie to każdy właściciel firmy, jak i osoby trudniące się marketingiem. Mają także świadomość, że długopisy i magnesy są już na tyle oklepane, że warto pomyśleć o innej formie gadżetu, który będzie zarazem reklamą.
W związku z powyższym coraz większą popularnością cieszą kalendarze firmowe. Są praktyczne, niedrogie, a zarazem nie tak powszechne, jak np. wspomniane długopisy. Drukarnie oferują, jednak wiele różnych rodzajów tego gadżetu. Na który z nich warto, więc się zdecydować?
Pamiętaj, że kalendarz ma być Twoją reklamą
Kalendarz firmowy to nie tylko miły podarunek. Ma pełnić funkcję, jaką jest pozytywna budowa naszego wizerunku oraz reklama oferty. Firmy często decydują się na kalendarze kieszonkowe lub ścienne. Czy są one jednak bez wad?
Kalendarz kieszonkowy to prezent bardzo indywidualny, z którego będzie korzystała wyłącznie jedna osoba. Takie rozwiązanie ma jednak poważny minus. Jako przedmiot niewidoczny dla większej grupy nie spełnia swojej podstawowej funkcji, jaką jest szeroka reklama naszej marki.
Kalendarz ścienny z kolei to podarunek, który można zawiesić na głównej ścianie biura, a oglądać go wtedy będą wszyscy pracownicy, a prawdopodobnie również Klienci danej firmy. W tym przypadku funkcja reklamowa jest, więc „zaliczona”. I to rozwiązanie nie jest natomiast pozbawione mankamentów.
Decydując się na podarowanie kalendarza ściennego, rezygnujemy z indywidualnego podejścia, na którym nierzadko nam zależy, aby uzyskać przychylność danego pracownika lub właściciela firmy, z którą chcemy współpracować.
Czy istnieje, więc skuteczna alternatywa łącząca w sobie pozytywne cechy kalendarza kieszonkowego i ściennego? Oczywiście, że tak!
Kalendarz biurkowy — indywidualna reklama
Kalendarz biurkowy wydaje się idealnym rozwiązaniem, kiedy chcemy, aby nasz prezent był indywidualny, a jednocześnie widoczny dla większej grupy osób. Po otrzymaniu tego gadżetu osoba obdarowana prawdopodobnie postawi go na swoim biurku. Co za tym idzie, podarunek będzie miał indywidualny charakter, ale jego zasięg będzie szerszy.
Kalendarz biurkowy jest nie tylko wykorzystywany do pilnowania terminów i robienia notatek przez jego właściciela. Jest widoczny również dla współpracowników, czy Klientów, którzy pojawiają się w okolicy danego biurka. Być może, któraś z tych osób dostrzeże, że nasza firma oferuje produkt, czy usługę, której potrzebuje. Otrzymujemy także szansę, że pracownik, który dostał od nas kalendarz, poleci właśnie nas, jako firmę, która nie tylko realizuje dane potrzeby, ale również jest przyjazna Klientowi.
Słowem podsumowania
Jak widać kalendarz okazuje się gadżetem, który może realizować różnorodne cele firmy. Zarówno kalendarz kieszonkowy, jak i ścienny mogą pełnić kompletnie inne funkcje. Jeśli zależy nam jednak na budowaniu pozytywnego wizerunku w oczach danej osoby połączonego z reklamą skierowaną do większej grupy osób, to z pewnością najlepszym rozwiązaniem będzie podarowanie kalendarza biurkowego.
Należy jednak pamiętać, że drukarnie oferują różnorodne formy takiego gadżetu. Dobre drukarnie proponują kalendarze biurkowe w kilku rozmiarach, rodzajach (np. spirala lub piramidka) oraz wydruk na papierze i kolorystyce różnego rodzaju. Przed zamówieniem nakładu warto, więc zapoznać się z ofertą, oraz skonsultować ją, by nasz podarunek był spójny z identyfikacją wizualną naszej firmy i od razu się z nią kojarzył.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: zywiec.super-nowa.pl